sobota, 4 grudnia 2021

Serum - Booster do twarzy i dekoltu ze stoechiolem 1% i adonezyną - La-Le

Serum - Booster do twarzy i dekoltu ze stoechiolem 1% i adonezyną 1% kupiłam razem z Hydro boosterem humektantowym. I o ile z hydro boostera byłam bardzo zadowolona, to opisywane przeze mnie dzisiaj serum było delikatnie mówiąc słabe. Przede wszystkim nie podeszła mi jego oleista formuła. Pewnie mój błąd, że nie zwróciłam uwagi na to, że na serum składają się głównie oleje. 

Używałam tego serum głównie na noc. Serum nie nadaje się zupełnie na dzień, gdyż twarz po nim (jak to po olejach) jest tłusta. 

Końcówkę serum ciężko jest wyciągnąć, gdyż pipetka nie sięga do samego dołu buteleczki. Trzeba wylewać preparat bezpośrednio z butelki na rękę. 
skład:
Inne opisywane przeze mnie produkty z La-Le:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...