sobota, 16 czerwca 2018

Golden Snail Intensive EYE CREAM - SKIN79

Krem pod oczy z Ekstraktem ze ślimaka - Golden Snail Intensive EYE CREAM to jak na mój gust wielki niewypał. Dostałam go od koleżanki, częściowo zużyty, bo była mocno nim zawiedziona. Dała mi, bo może inny typ cery, inne potrzeby?... może mnie się przyda...?

Zużyłam do końca, trochę bo nie miałam komu już go przekazać, a trochę że nie lubię wyrzucać kosmetyków, a trochę bo wciąż chciałam mu dać szansę. Jakie widzę zalety? Dwie: nie uczula i starcza na dość długo. Co do całej reszty to nie zauważyłam żadnych super efektów. 

Krem jest reklamowany jako luksusowa linia anty-aging dla kobiet potrzebujących silnej regeneracji i widocznych efektów. Jego zadanie to odmładzanie, wygładzanie, kojenie i nawilżanie. Ma spowalniać procesy starzenia, wspomagać leczenie ran i zabliźnień. Skóra po jego użyciu powinna stać się bardziej gęsta, elastyczna i jaśniejsza.

Krem jest bardzo drogi (w końcu jest z linii ekskluzywnej). Używałam go dość długo bo kilka miesięcy - niestety nie zauważyłam żadnych super efektów. Nie twierdzę, że jest zły, ale dawał dokładnie taki sam efekt jak masło kawowe które używam od czasu do czasu pod oczy. Może rzeczywiście sprawdza się jak ktoś ma blizny lub przebarwienia, ale prawdę mówiąc ciężko mi polecić ten krem. 
To kolejny kosmetyk ze śluzem ślimaka po Black Snail All-in-One Cream z Mizona, który używałam i z którego nie jestem zadowolona. Widać nie bardzo do mojej skóry pasuje ten śluz. Jedynymi do tej pory produktami ze śluzem ślimaka, z których byłam bardzo zadowolona, są maseczki w płachcie, takie jak opisywana kiedyś na blogu Wrinkle Snail Mask z Dr.G

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...