sobota, 23 czerwca 2018

Krem do rąk ochronny - Dr. Konopka

Kilka miesięcy temu kremy Dr Konopki były wielkim hitem w mojej firmie. Każdy musiał mieć przynajmniej jeden. Kupowaliśmy go zarówno dla siebie jak i jako prezent dla mamy, siostry czy przyjaciółki. Jako wielka miłośniczka kremów do rąk, posiadająca ich całe tony, kupiłam i ja. 

Krem ma lawendowy kolor i delikatny lawendowy zapach. Bardzo szybko się wchłania. Zawiera 98,9% składników pochodzenia roślinnego w tym organiczny olej cedrowy  i lawendowy. Ma za zadanie zmniejszać podrażnienia i łuszczenie się skóry oraz stymulować jej regenerację. 

Ważną informacją dla niektórych może być fakt, że do stworzenia preparatu nie użyto żadnych składników pochodzenia zwierzęcego. 

Teraz trochę minusów. Moje dłonie są bardzo wysuszone i wymagające. Krem okazał się dla mnie zbyt słaby i nie radził sobie dostatecznie z nawilżeniem. Wciąż miałam poczucie, że mam suche ręce. Do tego nie bardzo podoba mi się opakowanie, które po prostu jest mało wygodne. Pod koniec użytkowania bardzo ciężko jest wycisnąć resztkę kremu z opakowania. Myślę jednak, że dla mniej wymagających osób krem może okazać się fantastycznym wyborem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...