czwartek, 1 września 2016

Spray do włosów i ciała VIVID VITAMINS - Natura Siberica

Muszę się do czegoś przyznać. Uwielbiam kupować i testować kosmetyki. Od kilki miesięcy sprawia mi to szczególną przyjemność i za radą koleżanki postanowiłam się dzielić moimi przemyśleniami. Będą to moje subiektywne opinie ale mam nadzieję, że może komuś się przydadzą.

Zacznę od sprayu do ciała i włosów Vivid Vitamins z Natura Siberica. Muszę się przyznać, że mam coś w sobie ze sroki i do zakupu skłoniły mnie głównie drobinki brokatu oraz piękny, słoneczny kolor kosmetyku. Dodatkowo wyczytałam, że spray idealnie nadaje się do cery suchej gdyż odżywia i nawilża. Do zalet należy dodać, że nie zawiera SLS, parabenów, syntetycznych ekstraktów i barwników.

I na tym chyba koniec jego zalet. Atomizer, często mi się zapychał i pryskał płynem wszędzie, tylko nie tam gdzie potrzebowałam. Na włosach nie widziałam żadnego efektu po jego zastosowaniu. Na skórze, również efekt był żaden. Produkt miał nawilżać i odżywiać a ja musiałam go używać z balsamami, gdyż po nałożeniu samego sprayu skórę miałam wysuszoną i miałam wrażenie jakbym nic na nią nie nałożyła.

Uparłam się, żeby zużyć ten kosmetyk do końca i prawie mi się to już udało. Nie mogę go jednak polecić osobom posiadającym suchą skórę, gdyż nie daje naprawdę żadnego efektu. Nie jest to produkt, do którego wrócę. Uważam również, że nie był warty swojej ceny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...