wtorek, 6 września 2016

Holika Holika Sleek Egg skin peeling (white)

Peeling Sleek egg skin jest kolejnym produktem koreańskim, który kupiłam, gdyż zaskoczyło i rozbawiło mnie jego opakowanie. Niby nie ocenia się książki po okładce ale..... Oprawa kosmetyków jest istotnym elementem którym się kieruje przy ich zakupie.

Peeling absorbuje sebum ze skóry, oczyszcza pory, przeciwdziała powstawaniu wypryskom oraz zaskórnikom. Nie narusza naturalnego warstwy lipidowej skóry. Tyle teoria. A jak się sprawdził w praktyce?

Opakowanie, jest cudaczne, ale używa się go dość wygodnie wyciskając produkt z "żółtka". Zapach jest bardzo delikatny i przeuroczy. Skóra po użyciu peelingu jest mięciutka i przyjemna w dotyku. Wydaje się rzeczywiście być oczyszczona. Peeling jest dość delikatny, ale muszę przyznać, że to jeden z najlepszych peelingów jakie kiedykolwiek miałam. Nie podrażnia też mojej delikatnej, atopowej skóry a to ogromna zaleta.

Na początku zaskoczyła mnie jego konsystencja (gęstszego mydła w płynie) ale bardzo dobrze się go dzięki temu nakłada na twarz i ją masuje. 

Sleek Egg skin peeling  jest dość drogi (prawie 50 zł), chociaż porównując z ceną innych peelingów koreańskich, które widziałam, nie jest to cena bardzo wygórowana.

Czy go kupię kolejny raz? Nie wiem! Jeśli nie znajdę innego peelingu, bardziej odpowiedniego dla mojej cery to zapewne tak (pokładam w tym względzie dużą wiarę w produkty azjatyckie).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...