sobota, 13 stycznia 2018

Epaderm Cream

Epaderm to krem do ciała, który poleciła mi i przywozi siostra. Wpierw przywoziła go z Edynburga a teraz z Londynu. Jest przeznaczony do schorzeń skórnych takich jak: egzema, łuszczyca, wyprysk, pokrzywka, rybia łuska, bardzo przesuszona skóra. 

Co zabawne, używam go od dawna i za mną przynajmniej kilka opakowań, a dopiero teraz doczytałam, że tego kosmetyku można używać także zamiast żelu pod prysznic albo jako dodatku do kąpieli. 

W teorii krem jest bezwonny, ale prawdę mówiąc ma zapach i niekoniecznie  może on pasować ludziom posiadającym wrażliwe powonienie. Mnie ten zapach trochę przeszkadza i drażni, ale nie na tyle, żeby zrezygnować z używania Epadermu. 

Krem bardzo dobrze nawilża i koi skórę. Dobrze się rozsmarowuje. Nie zawiera barwników i SLS. Nadaje się zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci. 

Nie widziałam go w Polsce, ale w UK można go na pewno kupić w drogeriach Boots. 

2 komentarze:

  1. W UK jest tez Epaderm ointment, ma stałą konsystencję i nie posiada zapachu. Mi osobiscie bardziej odpowiada, tez mozna uzywac go do mycia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...