środa, 3 stycznia 2018

Reduktor głębokich zmarszczek - Yves Rocher

Reduktor głębokich zmarszczek kupiłam razem z wypełniaczem zmarszczek wokół oczu i podobnie jak w przypadku wypełniacza nie zauważyłam jakiś spektakularnych efektów. 

Krem ładnie i szybko się wchłaniał, używałam go często nawet rano przed zrobieniem makijażu. Producent obiecuje nam natychmiastowe wypełnienie nawet najgłębszych zmarszczek (w jedną minutę, nawet najgłębsze zmarszczki wyglądają na zredukowane). Ja niestety nie zauważyłam takiej redukcji po zużyciu całego kremu, jestem więc lekko zawiedziona. 

Tak jak w przypadku wypełniacza zmarszczek, opakowanie reduktora jest mało wygodne i nie pozwala na precyzyjne nałożenie kremu. Zazwyczaj wyciskało mi się go zbyt wiele. 

Myślę, że można ten krem używać prewencyjnie, ale niestety nie powinniśmy oczekiwać cudów, które obiecuje nam Yves Rocher.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...