niedziela, 11 września 2016

Dodo Cat Glow Cushion BB - Holika Holika

Krem BB Dodo Cat kupiłam głównie ze względu na jego opakowanie - uznałam, że jest cudne! A malutka kocia łapka z warstwą rozświetlającą w środku tylko pogłębiła moje przekonanie, że chce ten krem mieć.

Kolejną rzeczą, która mnie do niego przekonała, jest kompaktowe opakowanie. Bardzo wygodne do korzystania w pracy (gąbeczka do nakładania) oraz super wygodne do noszenia w torebce.

Krem posiada dwie strefy: warstwę kryjąco - nawilżającą oraz warstwę rozświetlającą (w kształcie kociej łapki). Początkowo korzystałam z nich osobno rozjaśniając sobie np. okolice oczu. Po jakimś czasie używania moja kocia łapka prawie zanikła przybierając barwę reszty kremu więc aplikuję go już tylko gąbeczką.

Krem Dodo Cat Glow Cushion BB  należy aplikować na skórę za pomocą dołączonej gąbeczki delikatnie wklepując i równomiernie rozcierając na całej twarzy. W celu uzyskania większego efektu rozświetlenia należy aplikować tylko rozświetlacz w miejsca, które dodatkowego rozświetlenia potrzebują. Ja rozprowadzałam go pomocą palca serdecznego głównie pod oczami.

Często korzystam z kremów BB ale zawsze było dla mnie problemem, poprawienie czy nałożenie kolnej warstwy kremu poza domem i zrobienia tego tak, żeby się tym nie pobrudzić (albo przynajmniej się tego nie bać). Ten krem rozwiązał problem. Używam go od kilku miesięcy (muszę przyznać że nie codziennie). Nigdy mi się nie wylał, gąbka nie "zniszczyła" a nakładanie go jest bardzo proste i przyjemne.

Jako jego niewątpliwą zaletę należy uznać wysoki filtr przeciwsłoneczny SPF50PA+++ oraz dodatek olejku arganowego. Krem ma lekką konsystencję i nie zatyka porów.

Opakowanie zawiera też lusterko, z którego ja nie korzystam, ale oczywiście zapisuje to do jego zalet.

Obawiałam się, że krem nie starczy na długo, ale te obawy się nie sprawdziły.

Teraz minusy - Jest kilka. Niewątpliwie jednym z nich jest cena. Ja zapłaciłam za niego ok 120 zł co nie jest małą kwotą jak na krem BB.

Krem też troszkę rozjaśnia i mocno rozświetla twarz. Nie jest to wada zimą. Ale może przeszkadzać, gdy skóra twarzy jest mocno opalona.

Podsumowując:
Wady:
  • duża cena, 
  • mocno rozświetlona (świecąca się, pojaśniała twarz)  
Zalety:
  • ładne opakowanie,
  • lusterko,
  • wysoki filtr przeciwsłoneczny SPF50PA+++,
  • dodatek oleju arganowego,
  • lekka konsystencja,
  • roświetlacz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...