sobota, 13 czerwca 2020

Hydrolat z jagód goji - La-Le

Hydrolat z jagód goji to mój ulubiony hydrolat z La-Le. Do tej pory przetestowałam już też hydrolat z malin oraz  hydrolat z pszenicy samopszy.  

Pierwsze pozytywne zaskoczenie - atomizer działał bezawaryjnie. 
Drugie zaskoczenie - udało mi zużyć cały hydrolat zanim zdążył się zepsuć. 
Trzecie zaskoczenie - bardzo ładny, delikatny zapach.  

Hydrolat jest szczególnie dedykowany skórze suchej i dojrzałej. Jego główne działanie to nawilżenie, ujędrnienie i regeneracja. Oczywiście nie możemy się spodziewać cudów po użyciu hydrolatu, ale ponieważ hydrolaty są elementem do mojej codziennej pielęgnacji bardzo sobie je cenię.

Na pewno wrócę do tego hydrolatu przy kolejnych zakupach w La-Le.
Inne opisywane przeze mnie kosmetyki z La-Le:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...