sobota, 6 czerwca 2020

Cukrowy peeling do ciała z olejem arganowym (Argan Body Suger Scrub) - Stara mydlarnia

W kategorii produkty do ciała - arganowy peeling cukrowy do ciała ze Starej mydlarni został moim odkryciem roku (albo przynajmniej ostatnich 6 miesięcy).

Od wielu lat nie kupowałam peelingów do ciała. Najczęściej robiłam swoje własne albo dostawałam w prezencie. Szkoda mi było pieniędzy na kosmetyk, który z łatwością mogłam zrobić sama z produktów które i tak zawsze mam w domu. 

Jedynym wyjątkiem od reguły był zakup arganowego peelingu do ciała. Widziałam go w sklepie. Zachwycił mnie zapachem oraz kolorem. Pachnie lekko słodko, bardzo delikatnie. Zapach kojarzy mi się z zapachem pudru dla dzieci. Uwielbiam go! Już on sam sprawia, że się relaksuje! 

Kolor też jest cudowny. Słoneczny, intensywnie żółty. 

Peeling nie podrażnia skóry, tak jak robią to peelingi na bazie soli. Jest delikatny i mocno natłuszczający ciało dzięki zawartości olejku arganowego oraz olejku ze słodkich migdałów.

Świetnie sprawdza się w codziennej pielęgnacji w połączaniu ze szczotką do masażu oraz z olejkiem dwufazowym do kąpieli i pod prysznic.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...