sobota, 21 października 2023

Odżywka wygładzająca Shine Club - Resibo

Jakiś czas temu poszłam do mojej ulubionej drogerii Pigment w Krakowie i poprosiłam o pomoc w wyborze odżywki do włosów. Początkowo chciałam kupić maskę do włosów jednominutową. Jednak takich nie było więc padło na odżywkę. 

Odżywka jest wegańska. Producent chwali się że zawiera zwiększoną ilość emolientów. Ma konsystencje gęstego kremu do twarzy. Jest na prawdę gęsta! Dużo odżywki zostaje mi na rękach bo ciężko wmasować ją we włosy. 

Odżywkę nakładamy na umyte włosy, wsmarowujemy i po chwili płuczemy. Moje włosy są delikatne i cienkie. Łatwo je przeciążyć. Z tą odżywką niestety zdarza się to często i mimo, że bardzo pilnuje ilości nałożonego produktu, to jednak często zdarza się, że włosy po umyciu są zbyt obciążone i wyglądają na tłuste. 

Odżywka ma ładny delikatny zapach. Jest jej dość dużo i jest dość wydajna. Nie do końca jednak wygodnie mi się korzysta z tego opakowania. Wydaje mi się mało wygodne. Im odżywki jest mniej, tym ciężej ją wycisnąć. Opakowanie się zasysa i niestety im bliżej jest końca, tym jest gorzej i mniej jestem zadowolona z tego produktu..

Nie kupię jej ponownie.  
Skład:

Inne produkty Resibo opisane na blogu:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...