sobota, 24 czerwca 2017

Krem pod oczy - Resibo

Krem pod oczy Resibo kupiłam na fali zachwytu olejkiem do demakijażu. Niestety krem ten nie wzbudził we mnie już podobnego zachwytu. Po zużyciu opakowania mam mieszane odczucia. Nie widzę żadnej różnicy między jego stosowaniem a nie stosowaniem a muszę przyznać, że bardzo nie lubię takich kosmetyków wobec których czuje się obojętna. 

Wg zaleceń producenta krem wygładza zmarszczki, niweluje cienie i obrzęki oraz rozświetla spojrzenie. Niestety niczego podobnego nie zauważyłam. Na pewno za jego ogromny plus należy uznać, że 96,9% składników jest pochodzenia naturalnego oraz że bardzo dobrze i szybko się wchłania. 

Zdecydowanym minusem jest pompka, która nie działa zbyt dobrze. Przy delikatnym nacisku kosmetyk w ogóle nie wychodzi, a przy mocniejszym wychodzi go za dużo. Nie wiem, czy to wina mojego egzemplarza czy to ogólny problem z tym produktem. Jest to jednak bardzo denerwujące.


Podsumowując:
Wady:
  • nie wygładza zmarszczek,
  • nie niweluje cieni pod oczami,
  • nie rozjaśnia,
  • źle działająca pompka 
Zalety:
  • nadaje się do każdego rodzaju cery,
  • zawiera 96,9% składników naturalnych,
  • szybko się wchłania,
  • bardzo ładnie jest zapakowany. Nadaje się, np na prezent

Cena: 89 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...