sobota, 17 czerwca 2017

Skin Rescue Mask Sheet - Peptide - Holika Holika

Maseczkę Skin Rescue Mask Sheet - Peptide kupiłam ku własnemu zaskoczeniu w ... Empiku. Zamówiłam ją przez internet i przyszła do odbioru w salonie. 

Jest to maseczka na bawełnianej płachcie z peptydami. Ma głównie właściwości przeciwzmarszczkowe, ale także odżywcze i nawilżające. Nadaje się do każdego rodzaju cery, ale dedykowana jest głównie cerze dojrzałej.  

Ostatnio jestem mocno zmęczona i przepracowana. Widać to na mojej skórze, dlatego też postanowiłam wypróbować tą właśnie maseczkę. Nie liczyłam na wiele... Ku mojemu zaskoczeniu skóra twarzy po nałożeniu maseczki naprawdę wygląda dużo lepiej. Jest zdecydowanie bardziej jędrna i nawilżona. 

Miałam mały problem z nałożeniem maseczki na twarz, ale i z tym sobie poradziłam po dłuższej chwili. Jest to maseczka, którą na pewno jeszcze kupię i z której będę częściej korzystać. 

 Cena w Empik w promocji to 11,99 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...