sobota, 8 kwietnia 2023

Zestaw do japońskiego manicure - P.Shine

Zestaw do manicure japońskiego P.Shine kupiłam jesienią. Miałam mocno zniszczone paznokcie po kilku miesiącach noszenia hybryd. Zastanawiałam się nad wizytą u kosmetyczki i wykonaniem manicure japońskiego. Ta jednak poradziła mi zakup własnego zestawu. Już po 2 zabiegu wyszłam przy tym finansowo na duży plus. Wykonanie całego zabiegu jest tak szybkie i tak proste, że nie żałuję decyzji o zakupie zestawu

W skład zestawu wchodzą:

  • 3 pilniczki różowo-zielone, 
  • kila drewnianych patyczków do usuwania skórek + jeden plastikowy, 
  • różowa i zielona polerka, 
  • różowe i zielone pudełko z pastami,
  • krótka instrukcja po polsku. 

Zabieg jest bardzo prosty. Po spiłowaniu paznokci oraz usunięciu skórek, różowo-zielonym pilniczkiem lekko matowimy płytkę paznokcia. Następnie nanosimy niewielką ilość pasty z zielonego pojemnika na zieloną polerkę i wcieramy w paznokcie aż te zaczną błyszczeć. Kolejnym krokiem jest naniesienie różowej pasty na różową polerkę i wsmarowanie jej w paznokcie.

Zabieg można powtarzać co 2-3 tygodnie. U mnie całość zajmuje ok 15-20 minut. Muszę przyznać, że po kilku zabiegach naprawdę widać dużą poprawę stanu paznokci. 

Skład:

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...