sobota, 22 kwietnia 2023

Tonik do twarzy hyaluron intense - Isana

Od bardzo dawna nie używałam toników, a hydrolaty. W sumie nie wiem dlaczego bo toniki zawsze bardzo lubiłam. Z pewnym zaskoczeniem odkryłam w Rossmanie że tonik bardzo ciężko kupić. O ile jest dużo hydrolatów, to toników bardzo niewiele. Udało mi się znaleźć i kupić tonik marki Rossmann, Isana. 
Tonik bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Jest przeznaczony dla każdego typu skóry. Ładnie nawilża i wygładza. Zawiera trzy formy kwasu hialuronowego i ekstrakt z alg. Formuła jest pozbawiona mikroplatiku a opakowanie zostało wyprodukowane w 50% z surowców wtórnych.

Tonik ma bardzo delikatny, przyjemny zapach. nie uczula, nie zapycha. Skóra jest po nim ładnie nawilżona i napięta.

Skład:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...