sobota, 7 sierpnia 2021

Magic Pack - zestaw do pielęgnacji domowej po zabiegu Botox Magic Bx - Tahe

Zestaw 'Magic Pack' kupiłam u fryzjera bo zabiegu botox. Zestaw składa się z szamponu do włosów suchych - Magic Shampoo oraz intensywnej maski w sprayu bez spłukiwania. 

Z botoxu na włosy jestem bardzo zadowolona. Wyglądają na prawdę fajnie. Zdecydowałam się na te kosmetyki żeby podtrzymać efekt zabiegu. Niestety od początku byłam z nich bardzo niezadowolona. Po użyciu szamponu włosy miałam tłuste... Po kilku myciach była już taka tragedia, że musiałam wprowadzić inny szampon i myć dwoma. Ten patent mi się sprawdził. Ale chyba nie do końca o to chodziło... Zaleta szamponu? Nie zawiera siarczanów, parabenów, tiazoliny i jej pochodnych oraz soli.

Z odżywką Magic Mask wcale nie było dużo lepiej. Maska zamknięta jest w wygodnym opakowaniu. Niestety po nałożeniu jej na włosy, te wyglądały na tłuste i sklejone, nawet jak nakładałam ją w naprawdę małych ilościach. Efekt się utrzymywał niezależnie od tego czy włosy umyłam szamponem z zestawu czy innym. Szczerze muszę przyznać, że po jakiś czasie problem przestał być tak duży, i mogłam już nałożyć większą ilość maski bez stresu, że włosy będą się nadawały tylko i wyłącznie do ponownego mycia. W sumie to z odżywki jestem chyba bardziej zadowolona niż z szamponu. 
Nie ukrywam, że w moim przypadku zestaw okazał się stratą pieniędzy. Zabieg botoxu powtórzyłam już kilka razy i na pewno do niego wrócę, ale do kosmetyków niekoniecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...