sobota, 9 stycznia 2021

Naturica Volumizing Experience Shampoo - Rica

Szampon Rica kupiłam w zestawie wraz z odżywką. Był to zestaw bardzo reklamowany przez moją fryzjerkę, głównie dzięki świetnemu składowi produktów. 

Szampon nie zawiera m.in parabenów, barwników mineralnych, SLS.

skład:

Szampon jest przeznaczony do włosów cienkich i osłabionych. W jego składzie znajduje się m.in. białko z pszenicy, witaminy A i H, wyciąg z czerwonych pomarańczy sycylijskich oraz olejek rozmarynowy. 

Szampon powinien pogrubiać włosy, nadawać włosom gęstość i optycznie zwiększać ilość włosów. Tyle w teorii. A jak w praktyce? 
W praktyce nie widzę efektu, którego się spodziewałam. Nie zauważyłam, żeby włosy lepiej się układały, żeby wyglądały jakby było ich więcej. Co gorsze, jak często przy szamponach z tak zwanym dobrym składem, mam zazwyczaj wrażenie że włosy są niedomyte. Po kilku dniach używania tylko tego szamponu, podejrzenie zamienia się w pewność. 
Używam ten szampon od czasu do czasu, ale zawsze w połączeniu z innym szamponem. Jedno mycie Ricą, kolejne innym szamponem. Inaczej się u mnie nie da. Na pewno ponownie nie kupię tego szamponu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...