sobota, 16 stycznia 2021

Bath and Massage Oil "Rose" - Aroma Essence Ltd

Olejek różany dostałam od bardzo dobrej koleżanki około 2 lat temu. Przeleżał na szafce większość czasu. Używałam go sporadycznie od czasu do czasu gdy chciałam sobie poprawić humor po wieczornym prysznicu.
Opakowanie jest dość malutkie, ale olejek pachnie bardzo mocno więc starcza na bardzo długo. Nie używałam go do masażu. Żal mi go było dodawać do kąpieli. Używałam go do ciała zamiast kremu na noc.
Zazwyczaj nie lubię bardzo mocnych zapachów. Męczą mnie szczególnie latem. Ostatnio jednak zapragnęłam kosmetyków o zapachu róży. Kojarzą mi się z dzieciństwem i małą Bułgarską perfumką która miała babcia.
Jak już pisałam olejek pachnie bardzo mocno różą, nie jest to jednak zapach sztuczny. Wydaje się bardzo naturalny. Sprawdzałam, czy da się ten olejek kupić w Polsce, ale niestety nigdzie nie znalazłam.

Skład:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...