sobota, 15 sierpnia 2020

Maska do twarzy peel-off usuwająca zaskórniki i oczyszczająca pory - PILATEN

Maseczkę Pilaten pożyczyła mi koleżanka (za co stokrotne dzięki). Wypróbowałam i zapragnęłam ją mieć wśród swoich kosmetycznych skarbów. Ponieważ zapasy maseczek ostatnio mi się pokończyły, bez wyrzutów sumienia mogę sobie pozwolić na nowe. 
Maseczkę dedykowana jest głównie strefie "T", można ją jednak spokojnie nałożyć na całą twarz. Jest dość gęsta, czarna jak smoła i właściwie bezzapachowa. Nakłada się ją na twarz stosunkowo łatwo, jednak jak zazwyczaj bywa z maseczkami tego typu, lekko się ciągnie i klei.

Po całkowitym zaschnięciu, ściąga się ją całkiem dobrze, ładnie odchodzi od skóry, która po użyciu maseczki jest oczyszczona a pory zmniejszone. Skóra nie jest jednak nadmiernie wysuszona co uznaje za dodatkowy plus. 

To najlepsza maseczka peel off jaką kiedykolwiek miałam. Sprawdza się genialnie oczyszczając skórę nosa lub brody. 
Skład: Water, Polyvinyl alcohol, Glycerin, Propylene glycol, Collagen, Hamamelis virginiana extract, Portulaca oleracea extract, Bamboo charcoal, Dmdm hydantoin, Methylparaben, Ci 77266, Parfum

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...