sobota, 1 lipca 2017

Power 10 Formula VC Effector. Serum z witaminą C - It's Skin

Power 10 Formula VC Effector - serum z witaminą C to na pewno jeden z tych produktów nad którymi trzeba się pochylić (i wypróbować). 

Serum jest bardzo wydajne. Zamknięte jest w eleganckiej, szklanej buteleczce z pipetką. Czasami pipetka sprawia trochę trudności i ciężko mi nałożyć serum. Ale może być to spowodowane tym, że zostało mi już jedynie ok 1/4 buteleczki. 
Serum rozjaśnia cerę oraz nadaje jej naturalnego blasku. Ma również bardzo delikatny, nienachalny zapach cytryny. Po jego użyciu moja skóra jest nawilżona i elastyczna. Wydaje się też być dużo ładniejsza i napięta.

Wyczytałam, że serum ma także pozytywny wpływ na łagodzenie przebiegu trądziku. Wspomaga proces gojenia się stanów zapalnych oraz przeciwdziała pojawianiu się wyprysków i przebarwień. Tej informacji nie mogę jednak zweryfikować gdyż nie mam takich problemów. 

Serum delikatnie wspomaga złuszczanie naskórka oraz zmniejsza widoczność rozszerzonych porów skóry.

Jedynym minusem (jak niestety w wielu tego typu opakowaniach) jest to, że pod koniec bardzo ciężko wydostać produkt z buteleczki. Pipetka już do niego nie sięga i trzeba próbować go "wytrząsać".

Na pewno jeszcze do niego wrócę!
Cena: 69 zł - 30ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...