niedziela, 30 kwietnia 2017

Water Oil Firming Geraniume - Skin79

Water Oil Firming Geraniume jest produktem, na który długo nie mogłam się zdecydować. Nawet w promocji na stronie Skin79 (69 zł za 20 ml) wydawał mi się drogi. 

Moje wahania pogłębiał fakt, że prawdę mówiąc nie do końca rozumiałam jego przeznaczenie. W końcu jednak zdecydowałam się zaryzykować. Z dość dużym zainteresowaniem odebrałam przesyłkę i zaczęłam korzystać z tego produktu.

Olejek wodny ku mojemu zaskoczeniu miał konsystencję... wody. Może to dla wielu było oczywiste, ale na pewno nie dla mnie. Mimo wszystko nie zrażona zaczęłam z niego korzystać. Na początku stosowałam go rano po demakijażu, przed nałożeniem serum i kremu. Później zaczęłam go też używać pod maseczki w płachcie. 

Muszę uczciwie przyznać, że bardzo szybko przekonałam się i wręcz zakochałam w tym produkcie. Zakochałam się w jego zapachu oraz tym, że moja skóra po jego użyciu wydawała mi się po prostu ładniejsza, bardziej nawilżona i promienna. 
Olejek nakłada się pipetką. Jest to trochę niewygodne gdy produkt się nam kończy i po prostu ciężko go nabrać.

Jedyną wadą, która naprawdę mi przeszkadzała to to, że jest go tak mało i tak szybko się go zużywa. Po jego zużyciu od razu kupiłam kolejny olejek z serii  - Water Oil Moist Rose. Z niego niestety nie byłam już aż tak zadowolona, ale o tym w kolejnym poście. Zapraszam!

3 komentarze:

  1. To na jak długo starcza opakowanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ok półtora miesiąca używania ok 2 razy dziennie

      Usuń
  2. Mam go na oku, z pewnością wkrótce wypróbuję ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...