sobota, 6 maja 2017

Water Oil Moist Rose - Skin79

Water Oil Moist Rose z firmy Skin79 to olejek wodny kupiony przeze mnie na bazie zafascynowania i zachwycenia się olejkiem Water Oil Firming Geraniume. Długo zastanawiałam się który z nich wybrać i kupić jako pierwszy. W końcu wybór padł wpierw na Water Oil Firming Geraniume a zaraz po nim na Water Oil Moist Rose.
Olejek z Geranium opisywałam w zeszłym tygodniu jako pierwszy. Ten z różą, był przez mnie użyty później i też z tego powodu będę go porównywała z olejkiem z geranium. 

Oba olejki są tej samej pojemności - 20 ml i w tej samej cenie (69 zł w promocji na stronie Skin79)

68% tego olejku  stanowi hydrolat z róży stulistnej. Działa antyseptyczne, antybakteryjne, kojąco i przeciwzapalne. Wzmacnia naczynia krwionośne. 

Olejek ma bardzo ładny zapach, chociaż nie zachwycił mnie aż tak jak zapach olejku geranium. 

W konsystencji olejek przypomina wodę. Nie zostawia tłustej warstwy na twarzy, bardzo szybko się wchłania. Można go używać pod maskę w płachcie, pod krem i makijaż.

Uczciwie muszę przyznać, że olejek z geranium spodobał mi się o wiele bardziej. Nie umiem dokładnie ustalić dlaczego. Może po prostu moja skóra dużo bardziej go lubi. Jednak oba te produkty uważam za naprawdę godne wypróbowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...