sobota, 22 kwietnia 2017

Make over mask - Empress - BRTC

Na mojej szafce z kosmetykami pojawiła się nowa firma i nowe maseczki do testowania. Tym razem Make over mask. Empress z firmy BRTC. 

Na początek na pewno zachwyci lub zaskoczy fantazyjny nadruk na maseczce. Mój synek mówił, że wyglądam jak faraon, gdy ją nałożyłam. Ja stwierdziłam że raczej wyglądam jak Kleopatra :-)
Make over mask jest maską bardzo mocno nawilżającą na bawełnianej płachcie zrobionej w 100% z organicznej bawełny. Przeznaczona jest dla skóry suchej i pozbawionej blasku. Działa przeciwzmarszczkowo i rozjaśniająco.
Bardzo lubię maski w płachcie. A te z nadrukami mnie bawią i poprawiają humor więc na pewno wrócę do maseczek tej firmy.

Sami oceńcie, czy nie wygląda się w niej ciekawie?

Cena: 15,99 zł

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...