sobota, 10 czerwca 2023

Satynowy krem ochronny SPF50 - Bielenda Professional

Kilka tygodni temu kupiłam krem ochronny do twarzy z Bielenda Professional. Zaczyna się okres letniego, mocnego słońca, jazdy na rowerze, wakacji, bujania się na hamaku. Moja atopowa skóra jest bardzo delikatna i od kilku lat nauczyłam się, że filtr, nawet ten SPF 50 nie spowoduje, że się nie opalę. Jest za to szansa, że ochroni moją skórę przed spaleniem.

Krem jest przeznaczony dla każdego rodzaju skóry. W tym też do suchej i odwodnionej (także mieszanej i normalnej). Nie wiem jak sprawdza się do skóry normalnej ale dla mnie jest zbyt słaby. Mam bardzo wymagającą skórę i niestety po nałożeniu serum i tego kremu, moja twarz jest mocno ściągnięta. Muszę więc po chwili nakładać kolejny krem - nawilżający. 
Krem dobrze chroni skórę przed promieniami słońca. Ma delikatny zapach i eleganckie wygodne opakowanie. 

Skład:

Aqua (Water), Dibutyl Adipate, Octocrylene, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Propanediol, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Ethylhexyl Triazone, Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol (nano), Tris-Biphenyl Triazine (nano), Ethylhexyl Methoxycinnamate, Potassium Cetyl Phosphate, Zea Mays (Corn) Starch, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Sodium Stearoyl Glutamate, Alpha-Glucan Oligosaccharide, Polymnia Sonchifolia Root Juice, Sodium Hyaluronate, Centella Asiatica Extract, Beta-glucan, Gluconolactone, Calcium Gluconate, Tocopherol, Beta-Sitosterol, Squalene, Ascorbyl Palmitate, Glycine Soja (Soybean) Oil, Citric Acid, Maltodextrin, Lactobacillus, Dimethicone, Xanthan Gum, Decyl Glucoside, Butylene Glycol, Disodium Phosphate, Propylene Glycol, Cyclopentasiloxane, Polysilicone-11, Ethylhexyl Hydroxystearate, Disodium EDTA, BHT, Polyacrylate Crosspolymer-6, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...