sobota, 17 czerwca 2023

Masło dzika róża - e-FIORE

Masło z pasieki dzika róża z masłem shea, miodem i olejkiem z dzikiej róży dostałam w prezencie. Nie znałam wcześniej marki e-fiore i muszę przyznać, że bardzo mi się spodobała i chętnie wypróbuje kolejne ich produkty. 

Marka została stworzona w 2012 roku. Tworzy naturalne kosmetyki o prostych składach. Kosmetyki są nietestowane na zwierzętach i w większości wegańskie. 

Masełko z pasieki z dziką różą zawiera w składzie olejek z dzikiej róży, kokosowy i nierafinowane masło shea a także miód i wosk sojowy. Muszę przyznać, że pachnie bardzo ładnie mimo że mocno (czego nie lubię w kosmetykach). 

Używam go głównie do pięt, które wiecznie mam zniszczone i popękane. Ale można go również używać jako balsamu po kąpieli, po opalaniu na miejsca poparzone słońcem, na dłonie, na twarz, usta i dłonie. 

Masełko ma bardzo intensywny zółty kolor. Zamknięte jest w szklany słoiczek z aluminiową nakrętką. Jest bardzo wydajne.

Skład: butyrospermum parkii butter, rosa moschata seed oil, cocos nucifera oil, hydrogenated soybean oil, cetyl alcohol, honey, aroma, citronellol*, geraniol*, linalool* (*składnik kompozycji zapachowej)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...