sobota, 19 marca 2022

Koncentrat pogrubiający, szampon i odżywka Pro longer - L'Oreal

Ponad rok temu kupiłam za ok 180 zł zestaw L'oreal Pro longer w skład którego wchodził: koncentrat pogrubiający, szampon i odżywka. Muszę przyznać, że wahałam się czy ten zakup to dobry pomysł. Zdecydowałam się na zakup ponieważ za jednorazowe użycie koncentratu u fryzjera płaciłam 50 zł. Kupno 400 ml opakowania się więc opłacało. A szampon i odżywka zawsze się przydadzą (szczególnie gdy trzeba myć włosy codziennie). 

Kończę powoli wszystkie kupione kosmetyki. Przez ostatnie miesiące używałam głównie tych z zestawu, chociaż zdarzało mi się również, używać innych szamponów, np w kostce. 

Koncentratu pogrubiającego używam zazwyczaj raz w tygodniu. Na częściej brakuje mi czasu. Płyn rozprowadzam po wilgotnych kosmetykach i próbuje delikatnie wmasować we włosy poprzez delikatne ich ugniatanie. Po kilku minutach koncentrat spłukuje. Następnie włosy myję 2x szamponem oraz nakładam na kolejne kilka minut odżywkę. Włosy ponownie ugniatam, czesze tangle teezerem i spłukuje. 
Moje delikatne i skłonne do przetłuszczania się włosy są dobrze umyte i po porostu ładne po użyciu kosmetyków z tej serii. Jestem pewna, że to nie jedynie zasługa tych kosmetyków, ale rzeczywiście udało mi się zapuścić długie, zdrowe włosy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...