sobota, 30 października 2021

Wygładzający peeling do twarzy - Sylveco

Przez wiele lat używałam do twarzy głownie peelingów enzymatycznych i nagle w tym roku zmiana. Nagle zaczęło mi brakować czasu, na trzymanie na twarzy czegoś dłużej niż kilka minut. Koleżanka bardzo polecała peeling Sylveco i muszę przyznać, że jestem na prawdę bardzo zadowolona!

Peeling ma delikatny, ziołowy, trochę limonkowy zapach. Nie do końca mi się podoba, ale też na szczęście mocno nie przeszkadza. Zapach jak dla mnie to na razie jego jedyna wada. Peeling jest przeznaczony głównie do skóry suchej, dojrzałej i zmęczonej. W dotyku jest gęsty i tłusty. Skóra po jego nałożeniu jest przyjemnie natłuszczona.
Jest bardzo delikatny. Zawiera korund kosmetyczny. Można go używać 1-2 razy w tygodniu bez obawy o stan swojej cery. Polecam.

Skład:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...