sobota, 2 października 2021

Miracle Moist nawilżająca odżywka do bardzo suchych i szorstkich włosów - Aussie

Nawilżającą odżywkę do włosów dostałam w prezencie i zużyłam dość szybko. Zazwyczaj nie mam włosów ani suchych ani szorstkich. Wręcz przeciwnie. Jednak nie mogę się oprzeć przetestowaniu kolejnego produktu (szczególnie przeznaczonego do włosów). 

Szczęśliwie dla mnie akurat miałam kilka miesięcy, podczas których mogłam się pochwalić pięknymi, zdrowymi i gęstymi włosami, momentami nawet na tyle suchymi, że starczało im mycie raz na 2 dni. To było wspaniałe i bardzo żałuje, że już nieaktualne. 

Odżywka ma bardzo intensywny zapach, ale ponieważ jest to produkt, który stosunkowo krótko trzymamy na włosach, nie jest to mocno uciążliwe. Łatwo się ją też rozprowadza po włosach. Ponieważ mam aktualnie długie włosy, więc idealnie się nadała do nakładania ją na włosy, nie dotykając przy tym skalpu. 

Po nałożeniu odżywki na wilgotne włosy, bardzo łatwo się je rozczesywało, co na pewno jest plusem dla posiadaczy włosów bardzo suchych. Moje jak już pisałam nigdy bardzo suche nie były, więc sprawdziła mi się w tym konkrentym momencie życia. Wydaje mi się, że powinna się również sprawdzić posiadaczom bujnej czupryny. 

Skład: Aqua, Cetyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Stearyl Alcohol, Quaternium-18, Benzyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Hydroxypropyl Guar, Parfum, Bis-Aminopropyl Dimethicone, Glyceryl Stearate, Citric Acid, Polysorbate 60, EDTA, Limonene, Oleyl Alcohol, Magnesium Nitrate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Macadamia Ternifolia Seed Oil, CI 19140, Methylchloroisothiazolinone, Magnesium Chloride, Methylisothiazolinone, CI 17200, Ascorbic Acid, Sodium Sulfite, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...