sobota, 10 kwietnia 2021

Szampon peelingujący z wyciągiem z bursztynu i enzymami Jantar - Farmona

Szampon peelingujący z wyciągiem z bursztynu i enzymami do każdego typu włosów dostałam w prezencie od siostry. Jej nie pasował (nie pamiętam dlaczego).  Mi pasuje bardzo. Ale po kolei. 

Szamponu używam raz na czas. Wg opisu powinno się go używać 1-2 razy na tydzień. Ja go używam go co 2 dzień ok. tygodnia przed planowanym farbowaniem. Prawdę mówiąc nie wiem czy wypłukuje z włosów farbę, ale uznałam,  że tak jest bezpieczniej. 

Szampon ma działanie peelingujące. To mój pierwszy szampon tego typu i szczerze mówiąc nie zauważyłam żadnej różnicy, ale nie mam też porównania. Nakładamy go na mokre włosy i skórę głowy, zostawiamy na 3 minuty (ja w tym czasie myję całe ciało) i spłukujemy. Szampon pięknie pachnie i świetnie się pieni. Zamknięty jest w delikatnie przeźroczystym, plastikowym opakowaniu (może miało imitować ciemne szkło?) .
Włosy po użyciu szamponu dobrze się rozczesują, są też dobrze oczyszczone. 
Bardzo lubię ten produkt. 
Skład: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...