sobota, 3 kwietnia 2021

Odżywczy peeling cukrowy. Śliwka - Ministerstwo dobrego mydła.

Odżywczy peeling cukrowy z Ministerstwa dobrego mydła trafił do mnie przez przypadek. Został mi polecony w drogerii Pigment jako świetny kosmetyk na prezent Bożonarodzeniowy. I w tym dokładnie celu go kupiłam. Niestety podczas pakowania, spadł mi z niewielkiej wysokości. Szklany słoik przetrwał, ale plastikowa zakrętka się rozsypała. Na prezent więc musiałam kupić więc nowy egzemplarz.

Na początku byłam wściekła. Mam świetny peeling z olejem arganowym ze Starej Mydlarni i nie potrzebowałam kolejnego. No ale stało się. Słoik był rozwalony... Skleiłam taśmą ile się dało i postanowiłam zacząć używać. 

Zakochałam się od pierwszego powąchania!
Ten peeling jest cudowny i pachnie wręcz obłędnie! Jest gruboziarnisty, oparty na cukrze trzcinowym.  98,9% składników jest pochodzenia naturalnego. 

Skład: Cukier trzcinowy, olej z pestek śliwki, masło shea, masło kakaowe, olej ze słodkich migdałów, olej makadamia, olej awokado, olej z pestek winogron, witamina E, wosk pszczeli, aromat, bakterie kwasu mlekowego Lactobacillus, woda, ferment z rzodkwi, olej z rącznika, skwalan z oliwek, olej z nasion słonecznika, gliceryna roślinna, ekstrakt z owocu kokosa, linalol, alfa-izometylowy jonon, eugenol
Nie przepadam za słodkimi zapachami, ale ten mnie uwiódł od pierwszego powąchania. Chętnie dokupiłabym balsam o takim zapachu (gdyby tylko był). Producent sugeruje, że po użyciu peelingu nie trzeba dodatkowo używać balsamu i prawdopodobnie większości osób rzeczywiście wystarczy delikatny film, który zostaje po użyciu pellingu. Ja niestety mam bardzo suchą skórę i muszę ją dodatkowo nawilżać. Sam peeling nie starczy. 

Opakowanie produktu jest duże - 300 g więc starczy na chwilę. Ja go używam kilka razy w tygodniu od drugiej połowy grudnia - i zostało mi jeszcze ok 1/3-1/4 słoika.
Wady? Widzę dwie:
1. bardzo słabej jakości pokrywka, która łatwo się niszczy 
2. Ten peeling jest na prawdę uzależniający! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...