sobota, 20 marca 2021

Olej moringa - Your Natural Side

Olej moringa kupiłam jakiś czas temu w drogerii Pigment. Ma dość dużo ciekawych właściwości. Uznałam, że nadaje się dla mnie idealnie. Jest idealny do pielęgnacji m.in. 

  • cery zmęczonej, wymagającej regeneracji, 
  • skóry dojrzałej - z oznakami starzenia,
  • cery suchej i łuszczącej się
  • cery problemowej, o nierównym kolorycie
Co więcej, nadaje się też do pielęgnacji włosów (w tym skalpu np. z łupieżem) oraz paznokci i skórek wokół nich. Można go stosować jako odżywkę do brwi i rzęs. 

Jak widać olej moringa ma mnóstwo zastosowań w zależności od tego, czego aktualnie potrzebujemy. Ja używam go głównie na noc. Nakładam go na krem. Dzięki temu z kremu, który używam na noc i na dzień robi się świetny kosmetyk na noc (o dodatkowym działaniu). 

Olejek ma żółty kolor i prawie niewyczuwalny zapach. Zamknięty jest w szklanej buteleczce z pipetką. Dość wygodnie się go nakłada. Jedyny minus, to to, że olejek mi się rozwarstwił... Mam więc olejek + pływające w nim białe grudki. Nie wydaje mi się, żeby ta konsystencja była prawidłowa. Na razie nie skreślam jednak tego kosmetyku. Wypytam na pewno o to w drogerii i prawdopodobnie kupię olej moringa z innej firmy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...