sobota, 13 marca 2021

Naturica Volumizing Experience Conditioner - Rica

Odżywkę zwiększającą objętość kupiłam w zestawie z szamponem Volumizing Experience. Ooba produkty były zachwalane przez moją znajomą fryzjerkę m.in ze względu na dobry skład i brak m.in. parabenów, siarczanów, olejów mineralnych i barwników syntetycznych.  

Skład: Woda, kopolimer metakrylanu chlorku etylotrimonu/hydrolizowanego białka pszenicznego, chlorek behentrymonu, gliceryna, alkohol cetearylowy, amodimetykon, chlorek cetrymonu, alkohol mirystylowy, dimetykon, metosiarczan kokomonu PEG-5, glutaminian sodu, białko sojowe hydrolizowane hydroksypropylem laurdymonu, hydrolizowane białko sojowe, pantenol, hydrolizowany wyciąg z orzecha włoskiego, hydrolizowany wyciąg z kasztana, olejek z nasion Opuntia ficus-indica, glutaminian sodu kokoilowy, Trideceth-10, chlorek hydroksypropylotrymonu guaru hydroksypropylowego, guma ksantanowa, cyklopentasiloksan, sole disodowe EDTA, kwas cytrynowy, perfumy (substancje zapachowe), mocznik imidazolidynylowy, metylochloroizotiazolinon, metyloizotiazolinon.

Odżywka dużo bardziej mi pasuje, niż szampon z zestawu. Nie obciąża włosów. Nie zauważyłam jednak żeby miała jakiś wpływ na ich objętość. Dzięki wygodnemu opakowaniu z pompką można jej nałożyć wybraną przez siebie ilość. Ja na swoje włosy (poniżej ramion) używam jednej, maksymalnie dwóch pompek. Nakładam na wilgotne włosy, po umyciu głowy szamponem. Rozczesuje i po chwili spłukuje. 

Używam jej raz na 1-2 dni, właściwie za każdym razem jak myje włosy. Jest w porządku, ale cudów nie należy się po niej spodziewać. Przynajmniej ja żadnych niestety nie zauważyłam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...