sobota, 5 grudnia 2020

Nawilżający żel-booster z peptydami MySKINbooster - Miya

Nawilżający żel to pierwszy mój kosmetyk z firmy Miya. Moja dobra koleżanka bardzo sobie chwali kosmetyki z tej firmy, więc i ja postanowiłam spróbować. 

Żel kupiłam kilka tygodni temu i od razu zaczęłam stosować. Używam go dwa razy dziennie pod krem na dzień lub na noc. Jest to kosmetyk wszechstronny. Można go stosować na twarz (w tym pod oczy) oraz dekolt jako: żelu pielęgnacyjnego, żelu nawilżającego pod krem, żelu pod oczy redukującego zmęczenie, bazę pod makijaż oraz maseczkę wygładzającą.  

Kosmetyk wchłania się błyskawicznie. To jego ogromna zaleta. Niestety booster ma też wady. Dla mnie jest nią zapach kosmetyku. Zdecydowanie zbyt mocny (aczkolwiek ładny). Po kilku tygodniach regularnego używania nie mogę też "wyczuć" tego żelu. Często po nałożeniu żelu na twarz, ta zaczyna mnie mocno szczypać. Po chwili nieprzyjemne uczucie mija i wszystko wraca do normy. Nie łączy się to też z zaczerwieniem czy zmianami na twarzy, więc na razie nie zrezygnowałam z tego kosmetyku. 

Żel nie zatyka porów. Jest przeznaczony do pielęgnacji każdego rodzaju skóry, w tym skóry wrażliwej, naczynkowej. Może być też stosowany przez kobiety w ciąży oraz karmiące. 

Skład:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...