sobota, 31 października 2020

Satin Mousse de Lavage Corporel. Mus do ciała guava z żurawiną - L'Orient

Satynowy mus do ciała z żurawiną mam już od dawna. Dostałam w prezencie. Dość długo przeleżał w szafce czekając na swoją kolejkę, ale w końcu trafił na moją półkę w łazience, żeby cieszyć mnie swoją obecnością.

Mus był zabezpieczony folią, a więc nie wysechł i nie zmienił swojej konsystencji. Jest cudowny! W konsystencji przypomina mi lody, gęsty krem lub lekkie masło do ciała. Wystarczy go wziąć bardzo niewiele do ręki, żeby szybko zamienił się w delikatną piankę, którą spokojnie można umyć całe ciało. Jest bardzo wydajny!
W zapachu jest lekko kwaśny. Wg mnie pachnie truskawkowo. Jedyną wadą tego produktu, z mojego punktu widzenia to zbyt intensywny zapach. Wprawdzie nie kojarzy się sztucznie, ale nie lubię aż tak intensywnych w zapachu kosmetyków. 

Skóra po użyciu musu jest przyjemna i niewysuszona, co jest jego wielką zaletą. 

W składzie satynowego musu są pestki żurawiny. Nie mają mocnego działania peelingującego i są lekko wyczuwalne. 

Skład: glycerin, aqua, sorbitol, sodium cocoyl isethionate, disodium lauryl sulfosuccinate, sodium chloride, phenoxyethanol, tetrasodium EDTA, parfum, CI 16255, cranberry exfoliator, limonene, benzyl benzoate, linalool, geraniol, citronellol, butylphenyl methylpropional, citral, isoeugenol.


Bardzo mnie kusi żeby wypróbować kolejne kosmetyki z tej serii!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...