sobota, 18 listopada 2017

Krem na okolicę oczu, ust, szyję - Jadwiga

Odżywczo regenerujący krem na okolicę oczu, ust, szyję z polskiej firmy Jadwiga to produkt wybitny.

Krem jest przeznaczony do pielęgnacji delikatnej i cienkiej skóry właśnie wokół oczu, ust i na szyi. Nadaje się do każdego rodzaju cery. Jedno z jego głównych zadań to niwelowanie opuchlizny i cieni pod oczami. Tego niestety nie mogę zweryfikować, bo nie mam z tym problemu. Mogę natomiast potwierdzić, że krem utrzymuje długotrwały poziom nawilżenia. Poprawia jędrność, elastyczność. Również wygładza.

Zawiera m.in. kwas hialuronowy, kolagen, olej jojoba, D-panthenol oraz naturalne filtry UV. 

Krem bardzo dobrze się wchłania. Jego zapach jest właściwie niewyczuwalny. Ma też bardzo dobry stosunek ceny do jakości. Naprawdę polecam! Myślę, że naprawdę warto go mieć u siebie na półce z kosmetykami!
Cena za 50 ml - 25,99 zł

P.S. Niestety nie udało mi się zrobić lepszego zdjęcia :(

3 komentarze:

  1. Też mam ten krem. Nie widzę szczególnych efektów używania ale i tak lubię ten krem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wiele kremów pod oczy. Wiele testowałam. I przy żadnym nie było efektu "łał". Ten bardzo dobrze nawilża, nie uczula i ma bardzo dobry stosunek ceny do jakości. Nie było zawodu, że wydałam mnóstwo pieniędzy, a nie widać efektu. Przy tym kremie efekt nawilżenia jest bardzo dobrze zauważalny

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...