sobota, 25 listopada 2017

All that rose mask - SKIN79

Kolejna maseczka z firmy Skin79 i od razu też kolejna miłość od pierwszego użycia. Tym razem pierwszą rzeczą, która mnie zachwyciła zaraz po otwarciu maseczki, był cudowny, różany zapach. Poczułam się jak w różanym ogrodzie i prawdę mówiąc z powodu tego zapachu trzymałam maskę na twarzy o wiele więcej czasu niż było to zalecone. 

Maska ma działanie kojące, łagodzące, nawilżające i antyseptyczne. Dzięki wyciągowi z róży, ma również działanie przeciwzmarszczkowe. Reguluje krążenie, wzmacnia naczynka oraz zmniejsza zaczerwienienia. Polecana jest dla cery wrażliwej, zmęczonej, szarej oraz z pierwszymi oznakami starzenia.

Osobom bardzo wrażliwym mocny zapach różany może przeszkadzać, ale mnie sprawił dużo przyjemności.

Dla mnie minusem jest marna instrukcja obsługi. Maska składa się z dwóch płacht. I tak naprawdę nie do końca wiadomo jak ją nałożyć. Czy obie maski pozostawić na twarzy (byłoby to dość trudne) czy może zostawić jedną (którą?). Płachta jest też dość gruba. Jednak plusem tej grubości jest to, że się ładnie rozkłada na twarzy. 

Cena: 14,99 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...