środa, 13 września 2017

Rose hip aloe. Everyday lotion Skin Conditioner&Hydrator - Natural Tone Organic Skincare

Rose hip aloe. Everyday lotion Skin Conditioner & Hydrator z firmy Natural Tone Organic Skincare to kolejny kosmetyk kupiony przez mnie podczas lutowego urlopu na pięknej i ciepłej Teneryfie. 

Jak napisałam w poprzednim poście opisującym krem SPF 30 Protector Solar UVA/UVB kosmetyki Natural Tone Organic Skincare kupiłam poprzez własną głupotę. Nie posmarowałam się w pierwszy dzień wakacji i przez to bardzo mocno spaliłam skórę słońcem. Swoją głupotę przypłaciłam bólem, gorączką i schodzącą skórą. Trzeba się było więc szybko postawić na nogi. Stąd zakup kosmetyków kremu z filtrem i kremu mocno nawilżającego po opalaniu. 

Lotion jest dość gęsty ale bardzo dobrze nawilża skórę. Jak już uda nam się wycisnąć go z opakowania to spokojnie możemy rozsmarować po skórze. Lotion dobrze koi i nawilża. W swoim składzie ma m.in. aloes, witaminę E, olej z dzikiej róży, alantoinę, olej z pestek winogron. Można go używać także dla dzieci. 
Kosmetyk organiczny, biodegradowalny i nie testowany na zwierzętach. 

Jestem bardzo zadowolona z tych kosmetyków i jeśli będę miała okazję - kupię je raz jeszcze. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...