sobota, 23 września 2017

Jeju Jelly Mask - Jeju Aloe - Skin Soothing - SKIN79

Po dość długim okresie nie używania masek w płachcie skórę miałam zmęczoną ciągłym używaniem kosmetyków (pudrów, róży), klimatyzacją i słońcem. Widziałam, że wygląda źle. Z masy maseczek w płachcie które mam zawsze pod ręką, wybrałam maskę żelową - aloesową. 

Maska bardzo ładnie nawilżyła mi skórę. Dała jej w widoczny sposób odpocząć, zregenerować się. Twarz po użyciu maski była znacznie bardziej nawilżona, mniej czerwona i piecząca. 

Jak to często bywa w moim przypadku miałam pewien problem w dobrym nałożeniem maski na twarz. Z jednej strony było jej za mało w innych za dużo. Nie zrażałam się tym jednak i dopasowałam do twarzy najlepiej jak potrafiłam. 

Co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło to ogromna ilość żelu w opakowaniu. Już po wyrzuceniu maski miałam tego żelu tyle, że wysmarowałam nią całe ciało jak kremem. 

Szczerze polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...