niedziela, 23 października 2016

Baby Pet Magic Mask Sheet (PUG) - HOLIKA HOLIKA

Maseczka baby pet magic mask (pug) to kolejna maseczka pielęgnacyjna do twarzy na bawełnianej płachcie. Główne działanie polega na redukcji zmarszczek oraz na zwiększeniu elastyczności oraz sprężystości skóry twarzy.
Maseczkę nakładamy na twarz na 15 - 20 min po czym ściągamy. Twarz po ściągnięciu maseczki jest promienna, wygładzona i delikatna. 

Jestem wielką fanką maseczek w płachcie ponieważ od razu po ich użyciu widać efekty! Używam ich często gdy skóra jest poszarzała, zmęczona i gdy po prostu widzę, że źle wyglądam. 
Zazwyczaj nakładam maseczkę rano i dzień toczy się wyznaczonym rytmem. Pracuje przy komputerze, robię drobne pracę domowe itp. Ogromną zaletą jest dla mnie to, że używając maseczek w płachcie nie muszę przez 20 min leżeć, gdyż zwyczajnie nie mam na to czasu. 

W przypadku maseczki baby pet pug przeżyłam lekki zawód. Maseczka nie trzymała się tak dobrze jak inne. Była jakby grubsza i przez to gorzej przylegała do skóry. Jenak jest to jedyna jej wada jaką znalazłam. 

Cena w jakiej kupiłam maseczkę to : 17.99 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...