sobota, 2 grudnia 2023

Tusz do rzęs - Lancôme

Koniec listopada i grudzień to czas promocji. Większość z nich obchodzę szerokim łukiem. Jeszcze nigdy nie udało mi się kupić czegoś sensownego na Black Fruday czy Cyber Monday. Jeśli jest już coś w promocji, to nie to co potrzebuje. W tym roku skusiłam się jednak na promocje. Kupiłam tusze do rzęs. Tusz starcza mi na długo więc to dla mnie zakup na ok dwa lata. 
Zestaw składa się z czterech tuszy do rzęs. Jeden jest w pełnej wersji (6,2 ml) i trzy w mniejszych wersjach (po 2 ml):
  • Hypnôse Noir Hypnotic - 6.2 ml,
  • Hypnôse Volume-A-Porter-Noir Intense - 2 ml,
  • Hypnôse Doll Eyes - So Black - 2 ml,
  • Hypnôse Drama - Excessive Black -2 ml.
Lubię używać tych mniejszych tuszy. Są bardzo wygodne w użytkowaniu. Do tego świetnie nadają się na wyjazdy. W ogóle lubię tusze z Lancôme a szczególnie jak są w takim promocyjnym opakowaniu. 
Skład:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...