sobota, 4 listopada 2023

Peeling trychologiczny - Radical - Farmona

Peeling trychologiczny stymulujący wzrost włosów kupiłam stosunkowo niedawno. Używałam go czasami raz na tydzień, ale zazwyczaj maksymalnie 2 x w miesiącu. Jak widać nie używałam go zbyt regularnie. 

Peeling ma stosunkowo niewielką objętość - 75 ml. i nie starcza na długo. Za to bardzo wygodnie się go rozprowadza po skórze głowy. 
Nakłada się go na suchą skórę głowy, wmasowuje i zostawia na 5-10 minut, a następnie spłukuje. Peeling nie podrażnia głowy, nawet jak trzyma się go zbyt długo (co niestety mi się zdarzało). 
Zawiera ekstrakt ze skrzypu polnego. I pachnie właściwie jak kosmetyki zawierające skrzyp lub rzepę. Zapach ma średnio przyjemny, mocno ziołowy. Na szczęście dość delikatny.

Nie zauważyłam, żeby pozytywnie wpłynął na wypadanie włosów lub stymulacje ich wzrostu. Ale być może jedno opakowanie to za mało, żeby zauważyć takie efekty. Zresztą umówmy się, obserwacja tego typu jest bardzo subiektywna i opatrzona dużym marginesem błędu. Z dużym prawdopodobieństwem jeszcze do niego wrócę. 

Skład:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...