sobota, 14 stycznia 2023

Sól do kąpieli oswojona róża - Bracia mydlarze

Sól do kąpieli od braci mydlarzy dostałam w prezencie. Muszę zaznaczyć, że bardzo lubię takie prezenty! Całe opakowanie (250g) użyłam na dwie kąpiele i była to ilość idealna. 

Pewnym zaskoczeniem było dla mnie to, że sól właściwie nie pachniała. Błędnie założyłam, że skoro nazwa tego produktu to "oswojona róża" to zapach będzie różany oraz będzie w soli dużo róży. Nic bardziej mylnego - cytując klasyka. 
Kąpiel była bardzo przyjemna, mimo że bez piany i bez zapachu. Sól himalajska prawie cała się rozpuściła, po wodzie pływały suszone kwiaty, ku wielkiej radości mojej córeczki.  
Niestety była też wada tej kąpieli. Kwiatki szybko zatkały sitko w odpływie (dobrze, że takie było), i trzeba było kilka razy ściągać te kwiaty żeby woda mogła przepłynąć. 
Kolejnym problem było odmycie wanny po kąpieli. Nie wiem dlaczego, ale było to bardzo trudne. Po umyciu wanny, nadal pozostał lekki różowy nalot (mam nadzieję, że zejdzie po kolejnym myciu łazienki)
Skład:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...