sobota, 17 grudnia 2022

Algowa esencja tonizująca - Mawawo Natural Cosmetics

Algowa esencja tonizująca to tonik, którego mimo stosunkowo niewielkiej pojemności buteleczki (100 ml) używałam całkiem długo. Plastikowa buteleczka jest bardzo solidna i można ją pomylić na pierwszy rzut oka ze szkłem. Bardzo wygodnie można dozować nią produkt. 

Tonik ma bardzo delikatny, nienarzucający się zapach, co dla mnie jest ogromnym plusem. Aż 99,1% składników produktu jest pochodzenia naturalnego. Produkt jest przebadany dermatologicznie. Ma łagodzić podrażnienia, nawilżać i odżywiać skórę. Szczerze mówiąc nie wiem czy tak rzeczywiście działa. Na pewno nie podrażnił mi skóry i dobrze mi się go używało. Nie zaobserwowałam jednak jakiś jego "specjalnych" właściwości. 
Skład:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...