sobota, 13 sierpnia 2022

Odżywcza pomadka z peelingiem - Sylvevco

Od zawsze mam problem z pękającą skórą ust, stąd też w każdej kurtce, torebce, na każdej szafce i w każdym pomieszczeniu w domu, mam balsamy, szminki i wszelkiego rodzaju kosmetyki do ust. 

Zafascynował mnie pomysł na połączenie peelingu (na który zawsze mam za mało czasu) z pomadką do ust. Postanowiłam więc spróbować jak w praktyce sprawdza się ten pomysł. 

W składzie balsamu do ust znajduje się między innymi olej z wiesiołka i chyba dzięki niemu balsam bardzo dobrze nawilża i natłuszcza skórę ust. Jako substancję peelingującą użyto cukru trzcinowego. Nie jestem pewna czy to był najlepszy pomysł. Peeling przez to jest dość gruby i czasami po prostu nie jest miły w użyciu. Co bardziej wrażliwe osoby, może podrażniać. 

W zasadzie jestem zadowolona z tej pomadki ale częściej używam tego sztyftu właśnie w charakterze pomadki a nie peelingu jako takiego. W ten sposób mi się sprawdza. Byłoby jednak lepiej jakby użyty do peelingu cukier był drobniejszy. 
Skład:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...