sobota, 18 czerwca 2022

myEYEhero - Miya

MyEYEhero to nawilżający krem pod oczy, który kupiłam przez przypadek. Spieszyłam się i pomyliłam pudełka. Ale skoro już jest, to postanowiłam przetestować. 

Producent obiecuje bardzo dużo. Krem ma nawilżać, redukować cienie i opuchnięcia pod oczami. Ma działać jak botoks  - zmniejszać widoczność linii zmarszczek, wygładzać i ujędrniać. Ma łagodzić podrażnienia oraz przywracać świeżość i blask. Cóż... niestety ja nie zauważyłam tego typu efektów. Nie mam wrażenia, że zmarszczki są mniej widoczne, wygładzone a skóra bardziej wygładzona. Szkoda. 
Krem ma bardzo lekką konsystencję i bardzo szybko się wchłania. Pachnie naprawdę bardzo delikatnie. Opakowany jest w szklane pudełeczko z plastikową zakrętką. Do tego zapakowany jest w tekturowe pudełko. 98,2% składu jest pochodzenia naturalnego. 

Niestety ja go więcej nie kupię. 

Skład:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...