sobota, 14 maja 2022

Prodigieuse boost wygładzająca baza perfekcjonizująca 5w1 - Nuxe

Bardzo dawno nie było na tym blogu żadnego kosmetyku marki Nuxe ponieważ od bardzo dawna nie kupowałam niczego nowego. Bazę 5w1 kupiłam sporo czasu temu i używałam naprawdę sporadycznie. Baza wg zapewnień producenta działa na 5 widocznych zmian w skórze, spowodowanych szkodliwymi skutkami miejskiego trybu życia: pierwsze zmarszczki, oznaki zmęczenia, poszarzała cera, przebarwienia, błyszczące strefy. 

Jak pisałam, używam tą bazę sporadycznie. Wg wskazań producenta nie zatyka porów, jednak w moim przypadku zawsze po użyciu bazy, wyskakują na twarzy brzydkie wypryski. Używam jej więc jedynie, na 'wielkie' wyjścia, gdy chcę rzeczywiście bardzo dobrze wyglądać. Zawsze to jest jednak ryzyko - czy pryszcze zrobią się szybko, czy dopiero po ważnym dla mnie wydarzeniu. 

Bazę używamy nakładając na krem na dzień. Skóra jest po nim nawilżona, matowa i lekko wygładzona. Ciężko mi ją jednoznacznie polecić lub odrzucić. Gdyby nie zatykanie porów, byłaby idealna, ale może po prostu tylko moja cera tak na nią reaguje. Na plus muszę zaznaczyć, że ma bardzo delikatny, śliczny zapach. 

Skład:

AQUA/WATER, DIMETHICONE, SILICA, GLYCERIN, ALCOHOL DENAT., SQUALANE, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, C14-22 ALCOHOLS, SODIUM ACRYLATES COPOLYMER, C12-20, ALKYL GLUCOSIDE, PARFUM/FRAGRANCE, PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, LECITHIN, RIBOSE, SODIUM GLUCONATE, BUTYLENE GLYCOL, PENTYLENE GLYCOL, JASMINUM OFFICINALE (JASMINE) FLOWER EXTRACT, SODIUM HYDROXIDE, FAEX EXTRACT/YEAST EXTRACT, BIOSACCHARIDE GUM-1, CITRIC ACID, MICA, CI 77491/IRON OXIDES, CALENDULA OFFICINALIS FLOWER EXTRACT, TOCOPHEROL, BENZYL SALICYLATE, LINALOOL, CITRONELLOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, GERANIOL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...