sobota, 23 kwietnia 2022

Krem-ratunek do twarzy, ciała i włosów - Eveline Cosmetics - EGYPTIAN MIRACLE

Krem-ratunek do twarzy, ciała i włosów dostałam od siostry sporo czasu temu. Jak widać na zdjęciu poniżej, mam go już na prawdę malutko. Ten krem jest bardzo uniwersalny co stanowi jego gigantyczną zaletę. Można go używać jako kremu do twarzy (jeśli ktoś się zdecyduje to zalecam jako krem na noc), maskę do twarzy, kremu pod oczy, balsamu do ust, kremu do rąk, naprawczej maski do włosów, kuracji zmniejszającej widoczność blizn i rozstępów. 

Wykorzystywałam ten krem do włosów, do rąk, do ust, do stóp i do twarzy. To były moje główne potrzeby. Niestety muszę przyznać, że nie umiem jednoznacznie się wypowiedzieć nadal co do tego kosmetyku. Formuła jest bardzo tłusta (jak wazelina). W kontakcie ze skórą, robi się bardziej płynna. Jednak i tak jest bardzo TLUSTA i nie wchłania się zbyt szybko. 
Co jednak najbardziej przeszkadza mi w tym kosmetyku, to zapach. Nie wiem czy ja mam jakieś pecha, bo jak na razie to moje jedyne opakowanie tego kremu, ale śmierdzi mi okrutnie. 

Jeśli komuś nie przeszkadza zapach, to warto chociaż raz kupić ten krem i spróbować w pielęgnacji do czego najlepiej się nam sprawdza. 

Właściwie krem jest bardzo dobry i wielofunkcyjny. Szkoda, że ten zapach ma taki paskudny. 

Na "oko" wydaje się,  że pojemność kremu jest zdecydowanie większa niż w rzeczywistości. Do tego krem jest owinięty folią, następnie mamy tekturowe pudełko i dopiero pudełko z kremem. Nie za dużo tych opakowań? Nie za duże jest opakowanie kremu na jakiego rzeczywistą pojemność? Nie podobają mi się takie zachowania firm, sugerujące nam, że kremu jest o wiele więcej. 

Skład:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...