sobota, 19 lutego 2022

Serum wygładzające z kompleksem anti-aging 5% - Miya

Serum wygładzające z Miya poleciła mi siostra. Dała nawet wypróbowywać przez kilka dni. Tak więc kupiłam dla siebie. Spodobało mi się to serum. 

Serum ma bardzo lekką, wodną konsystencję. Nakłada się je pipetką. Błyskawicznie się wchłania. Zapach ma bardzo delikatny, bardzo szybko zupełnie niewyczuwalny. 

Nie zauważyłam żeby moja skóra w jakiś znaczący sposób była ujędrniona czy wygładzona po tym serum, ale na pewno jest bardzo dobrze nawilżona i wygląda po prostu lepiej. Lubię je i służy mojej skórze. 

Producent chwali się tym, że 98,4% składników jest pochodzenia naturalnego. To dodatkowa zaleta. 

Jeśli chodzi o wady, to dość szybko się zużywa. Niestety. 

Skład:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...