sobota, 5 czerwca 2021

Sleeping Beauty - Anwen

Maska do włosów o średniej porowatości Sleeping Beauty to pierwszy kosmetyk od Anwen, który opisuje na blogu i jak na razie jedyny jaki posiadam tej marki. Blog Anwen odwiedzałam od czasu do czasu na wiele lat przed tym jak powstała jej książka i kosmetyki do pielęgnacji włosów. Tak więc spodziewałam się, że kosmetyki tej marki powinny być dobre. 

Tą maseczkę poleciła mi koleżanka. Chwilę się wahałam, po czym kupiłam i muszę przyznać że to była bardzo dobra decyzja. Maska do włosów o średniej porowatości jest po prostu świetna!
Maskę możemy używać na dwa sposoby. Możemy ją nałożyć na suche włosy na noc. Spiąć lub zabezpieczyć turbanem a rano normalnie umyć włosy. Drugi sposób jest bardziej standardowy. Nakładamy na umyte, wilgotne włosy, zostawiamy na chwilę a następnie spłukujemy. 

Ja używam sposobu pierwszego. Niczym nie zabezpieczam jednak włosów. Maska jest dość gęsta w konsystencji ale w ogóle nie obciąża włosów. Nie ma też obaw, że stosując ją na noc wybrudzimy pościel, gdyż włosy nie są ani tłuste, ani obklejone kosmetykiem. 

Maska ma bardzo delikatny, ładny zapach. 
Skład: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...