sobota, 11 lipca 2020

Kojący żel ze śluzem ślimaka Natural Snail Mucus Soothing Gel - Skin79

Żel ze śluzem ślimaka kupiłam kilka miesięcy temu i używam go raz / dwa razy dziennie przed nałożeniem kremu na twarz. Sprawdza mi się bardzo dobrze właśnie w charakterze serum, którego chwilowo nie używam - trochę z lenistwa a trochę z braku czasu który trzeba poświęcić na wchłonięcie się wszystkich specyfików przed użyciem pudru.

Miałam duże wątpliwości, czy ten produkt mi się sprawdzi, szczególnie w roli kosmetyku do twarzy. Muszę jednak przyznać, że bardzo lubię ten żel. Skórę mam po nim gładką i przyjemną w dotyku. Żel delikatnie łagodzi podrażnienia. Można go używać zarówno na twarz jak i na całe ciało. Ja stosuje go tylko na twarz oraz szyję i dekolt, bo nie chce go za szybko zużyć. 

W Skin79 kosmetyki dość szybko się zmieniają. Warto więc kupić ten żel, zanim zostanie wycofany ze sprzedaży. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...